dimecres, 5 de març del 2014

Avui!

Avui decideixo donar publicitat a aquest blog que fa mesos que anava costruint.

Avui m'acciono, em deixo veure, em mostro i expresso ben alt la meva voluntat d'exercir de Terapeuta Gestalt i d'ajudar a les persones que ho vulguin.

A través d'aquest blog aniré fent posts breus pero intensos amb l'objectiu de "donar que pensar" al lector/lectora.

M'entusiasme que a través d'aquests les persones es puguin coneixer una mica més i es plantegin coses que abans mai havien passat pel seu pensament.

Darrerament surten molts articles sobre la Gestalt i Constel·lacions Familiars, però a través del blog, poc a poc, aniré definint i treient de l'anonimat aquesta ciència humanista que tant adoro.

I l'adoro per què m'ha servit i em segueix servint. Per que és humana, per que respecte i promou cap a un benestar emocional.

Tot seguit comparteixo unes imatges que es relacionen amb la Gestalt. I d'aquí les primeres preguntes: Què hi veus? i per que una figura i no una altre? i un detall o l'altre?



Què imaginem que és? és realitat o pura fantasia segons uns patrons que ja coneixes?




Les imatges formen part del nostre mapa conceptual.
La Gestalt ens anima a que anem a "Lo Obvi" , que no fem fantasies i que ens quedem amb la descripció del que veiem.
Quants maldecaps ens estalviariem si ho fessim en el dia a dia: no imaginar que a la veina li ha passat aixo o lo altre per que has sentit ves a saber què... no pensar que el noi que has conegut no et truca per que no li agrades...
Tot això és pura fantasia.

Si ens ho estalviem, seria més real. 
Per que si no saps què li passa a l'altre per què fem hipotesis que donem com a certes???


Ballarines? I qui ho diu? En què et bases?
Si ho mires bé i ho descrius només, que hi veus?

Amics, amigues, seguim camí cap a la vida una mica més traquila i amorosa.

Sigueu molt benvinguts!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada